lørdag den 22. februar 2020

John Blake - Mysteriet om Spøgelsesskibet af Philip Pullman


Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner 

Når Philip Pullman laver en tegneserie, så har han helt naturligt min opmærksomhed. Og jeg må sige at Pullman skuffer bestemt ikke. 

Historien er rigtig spændende og gennem bogen får læseren langsomt mere og mere af forhistorien og det bagvedliggende mysterie afsløret, samtidig med at bogens personer og historie for alvor folder sig ud. Pullman kan simpelthen bare det med skabe en god fantasy historie. Jeg glæder mig allerede til fortsættelsen - hvornår den end kommer. 

Bogen får ikke topkarakter da tegnestilen i illustrationerne efter min optik er for almindelig.

- Yvonne 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vindmageren af Maja Lunde

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Venskab, krig, tilgivelse og barndom er nogle af emnerne i fortællingen. Det er tunge emner, men med den ret...