søndag den 22. marts 2020

Heksenat af Deborah Harkness


Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner 

En rigtig god start på en fantasy serie. Hekse, vampyrer og dæmoner. Sammensværgelser og det retfærdiges kamp mod overmagten. Stor og tilmed forbudt kærlighed. 

Bogens univers har det hele og det fungerer godt. Bogen velskrevet og med både tempo passager og tid til fordybelse. 

Det eneste sted undervejs hvor bogen mistede min interesse var de ca 250 sider midt i bogen,  hvor vores hovedpersoner heksen og vampyren skulle igennem "vores kærlighed er forbudt, men jeg kan ikke holde mig fra dig, men vi bør ikke, men vi kan ikke lade være" scenerne..... Den slags er jeg simpelhen ikke i kontakt nok med min indre teenager til at synes er interessant 😉 Men heldigvis kom de to videre i historien, og jeg glæder mig til at læse bog 2.

Bogen er på 730 sider og er del 1 i trinologien om Diana Bishop.

-Yvonne 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Den barske sandhed om Thor + Loke, bind 1 prøven af Emil Blichfeldt og Søren Tim Nordbo

Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Som passioneret fantasylæser og bosiddende i norden, så har jeg helt naturligt læst rigtig mange bøger som ha...