fredag den 10. april 2020

Mindelandet 2: Kongernes arv af Line Wenzel


Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

En rigtig god 2'er som giver læseren et interessant indblik i forhistorien til bog 1. Forfatteren har således valgt at skifte hovedpersonerne ud, så vi nu følger Tallas mor (dronning Leonora), far (kong Rihan) og hofdamen Silje. 

Igen må jeg rose forfatteren for at holde sig et knivskarpt sprog. Ikke for mange fyldord og drikkedare undervejs - men derimod masser af god underholdning.

Jeg læste bogen på 2 dage - noget som sjælden sker for mig, siderne fløj bare afsted - næsten som hvis var der magi med i spillet 😉

Nu er der bare tilbage og vente på bind 3 i serien - jeg er meget spændt på om vi igen skal skifte hovedperson og tidsperiode ud i fortællingen? Der er så meget jeg gerne vil høre mere om? Tella og Dristan.... De gamle konger... 

Bogen er andet bind i fantasy serien Mindelandet og er på små 300 sider.

- Yvonne 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Medusa af Jessie Burton

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner  Smuk genfortælling/gendigtning af kærlighedshistorien mellem Medusa og Perseus.  Bogen har masser af kvindep...