Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner
Jeg har fået mig en ny yndlingsforfatter 😁 Jeg har tidligere læst Den første lov trilogien og var vild med den, og jeg må sige at Det splintrede hav serien lægger ekstremt godt fra start 🫡
Kongemor, sammensværgelser, fjender og grusomhed - Dette er ikke en bog for svage sjæle - og jeg er vild med det.
Der er fart over handlingen og vi kommer langt omkring allerede her i første bog. Karaktererne er komplekse og fremstår meget troværdige - Intet er sort/hvidt. En fjende kan blive en ven, og dine venner kan finde på at dolke dig i ryggen, hvis de får det rette tilbud 😲
En kæmpe stor anbefaling til den voksne fantasylæser.
Bogen er første del i serien Det Splintrede hav og er udgivet på forlaget Gyldendal.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar