lørdag den 11. marts 2023

Carrie Soto is back af Taylor Jenkins Reid



 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

Jeg har fundet en ny YNGLINGSFORFATTER - ja, jeg har behov for at skrive det i ALL CAPS! Taylor Jenkins Reid skriver fænomenal godt. 

Jeg er ikke tennis fan - men efter at have læst denne bog har jeg fået lyst til at spille tennis, se tennis, læse tennis statistikker 🤣

Historien er interessant. Hovedpersonen troværdigt beskrevet. Der er masser af handling, drama, karakterudvikling, velskrevne bikaraktere - kort sagt så har bogen alt.

Vi følger den pensionerede kvindelige tennisstjerne Carrie Soto i et forsøg på at gøre et comeback. Hun er kold som is og 100% dedikeret til at opnå sine mål. 

Vi følger også den afdankede mandlige tennisspiller Bo der åbner sit hjerte for Carrie. 

Vi følger Carries far - Den klassiske tennisfar/træner som gør alt for at hans datter når sine mål.

Bogen foregår over ca 1,5 år midt i 90erne, men der er også tråde tilbage til Carries barndom og storhedstid i 80erne. 

Bogen har mine absolut varmeste anbefalinger. 

Bogen er hørt som lydbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er en kat af Kristoffer J. Andersen

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner Du er en kat og er i sommerhus. Du er en kat, men du bestemmer selv hvilken kat du er. Du tager selv valgene ...