fredag den 5. januar 2024

One True Loves af Taylor Jenkins Reid


 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner 

Nyt år - Nye boglige udfordringer og jeg har kastet mig over en genre jeg ikke ved ret meget om - Romance. 

Fortællingen er centeret omkring Emma og hendes kærlighedsliv. I starten af ungdomsårene møder hun Jesse - Hendes livs kærlighed. De gifter sig og oplever verden sammen, men da Jesse en dag forsvinder bliver Emma tvunget til at genfinde sig selv, og herunder møder hun Sam som åbner hendes hjerte påny. 

Fortællingen er udemærket, ikke fantastisk, men god. En 3 stjernet læseoplevelse. Når jeg så alligevel giver bogen en ekstra stjerne, så skyldes det det sproglige. Forfatteren har en evne til at beskrive små hverdagsting yderst levende, et smil, en dør der lukkes stille, et blik, en følelse - Det bliver levende på den mest sublime måde og det fortjener ros. 

En anbefaling herfra. 

- Yvonne 

Bogen er hørt som lydbog via appen Libby. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du så være stille af David Sundin

Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner   Forfra. Igen. Det er min tur nu! Kan en børnebog blive en yndlingsbog allerede første aften? Svaret er: Ja. ...