søndag den 24. maj 2020

Grå Magi - pigen fra månehøjen 1 af Lene Krog


Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner 

Jeg havde ikke de store forventninger til denne bog da jeg gik i gang med den. Bogen havde været på tilbud hos forlaget og efter at have skimmet beskrivelsen tænkte jeg, tjaaa jeg prøver....

Efter 50 sider: Det her er ok, men det lyder som noget jeg har læst før....
Efter 100 sider: Sproget er letlæseligt, tempoet højt, det kunne godt blive godt det her....
Efter 150 sider: Hende der Aia - der er noget med hende vi endnu ikke ved - jeg tror jeg snupper et kapitel mere før jeg går i seng - eller 2....
Efter 200 sider: DET havde jeg virkelig ikke set komme....
Efter 250 sider: Spændingen stiger, Sommerslottet, hvad er der sket her..... Og hende faster Vigga, hvad kan hun egentlig...... Uhhh det er bare godt🙂
Efter 300 sider: Heltinde i nød, højt tempo i historien, masse af spænding, spørgsmål som endnu mangler svar - denne historie og dette univers har så meget mere at byde på end hvad jeg først troende
Efter 350 sider: Optakt til den afsluttende kamp, men endnu en masse spørgsmål ubesvaret. Jeg læser løs - mun de klare den - og hvordan.....
Slut: Med en KÆMPE cliffhanger🤯 Giv mig bog 2 NU

Jeg har været virkelig godt underholdt i denne bogs selvskab - jeg skal helt sikkert læse bog 2 også.

- Yvonne 

Bogen er udgivet på forlaget Ulven og Uglen og er første bind i serien om Pigen fra Månehøjen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vindmageren af Maja Lunde

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Venskab, krig, tilgivelse og barndom er nogle af emnerne i fortællingen. Det er tunge emner, men med den ret...