torsdag den 6. august 2020

Spektrum 1 - Leoniderne af Nanna Foss



Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

Har DU ikke læst Spektrum?! 😱 😱 Nogenlunde sådan så mine to kolleger ud få dage før min sommerferie. Jeg prøvede at slippe ud af den pinlige situationen ved at bedyde, at jeg skam have købt bøgerne og at jeg selvfølgelig så '60 uger til udgivelse' - men lige meget hjælp det. Hvis jeg skulle genvinde mine kollegaers respect måtte Spektrum indgå i min sommerferie læsning. 

Nu har jeg læst første bog og jeg kan kun sige: HVORFOR har jeg ikke læst Spektrum noget før!!! 😳😖🤦‍♀️ Jeg er vild med den her bog. 

6 unge mennesker som skal skrive en skoleopgave opsøger astrofysikern Karl. Pludselig hvirvles de ind i en historie med tidsrejser, mørke skabninger og overnaturlige evner. 

Nanna Foss bygger lige så stille og roligt spændingen op igennem hele bogen, men vigtigst er karakterene i bogen. Emilie, Pi, Adriana, Alban, Noah og Linus 😍 Kapitel for kapitel - lidt mere spænding, lidt mere karakterudvikling, lidt flere overnaturlige evner. 540 sider - og jeg må have mere! 

Denne bog får mine varmeste anbefalinger 😊

- Yvonne

Bogen er udgivet på forlaget Tellerup - Serien er nu overdraget til Gyldendal og en genudgivelse er på vej.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vindmageren af Maja Lunde

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Venskab, krig, tilgivelse og barndom er nogle af emnerne i fortællingen. Det er tunge emner, men med den ret...