tirsdag den 18. juni 2024

Høstnat af Malene Sølvsten

 Anmeldelse 3 ud af 5 stjerner 

Jeg holder meget af Ravnenes hvisken universet, særligt fordi det er så gennemført ud i den nordiske mytologi. Derfor har jeg det nok lidt svært ved at favne zombier og afrikansk heksekunst i universet. Jo jo, jeg er skam med på at Benedict er en vigtig karakterer i de 3 originale bøger, men der er hans kræfter (som jeg husker det) mere tilpasset den nordiske mytologi. 

Forfatteren kan jo bestemt godt skrive og bogen er da også god, omend lidt langsom til tider. Jeg var ok fanget undervejs, men ikke mere end det.

En middel læseoplevelse. 

- Yvonne 

Bogen er udgivet på forlaget Gyldendal og er modtaget som et anmeldereksemplar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Den fjerde Konveks af Morten Gottschalck

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerne Bevæbnet med papir, blyant og en terning er læseren et medlem af tyvebanden Peberrødderne og her gælder det om...