onsdag den 29. januar 2020

Djævelens Lærling af Kenneth Bøgh Andersen


Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

En fantastisk historie! Og en rigtig god start på en serie - jeg glæder mig allerede til at læse mere. 
Bogen følger drengen Filip som ved et uheld ender i helvede som djævlens lærling. Filip er dog ikke nogen særlig god lærling for Filip er "en god dreng". 
Bogen er fuldt med humor, et sprudlende skriftsprog og et farverigt persongalleri. Jeg er vild med bogen og bedst af alt, så jeg glæder jeg mig meget til at dele oplevelsen med min søn Mads på 9 år. Det her er lige en bog for ham. Som det måske kan ses på billedet, så er bogen allerede nu sat ind på Mads' bogreol - til forhåbentlig snarlig læsning.

- Yvonne 

Bogen er første del i fantasyserien Den Store Djævlekrig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vindmageren af Maja Lunde

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Venskab, krig, tilgivelse og barndom er nogle af emnerne i fortællingen. Det er tunge emner, men med den ret...