fredag den 3. januar 2020

Legenden om Hurog af Patricia Briggs


Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner

Hæsblæsende, mørk, spændende og velskrevet. Siderne flyver bare afsted i selvskab med disse to skønheder. Det er som om bogen på magisk vis har fuldt efter mig rundt i huset - jeg læste mens jeg spiste morgenmad, når jeg lavede aftensmad - mens jeg puttede børn, jeg havde simpelhent ikke lyst til at slippe historien ret længe af gange, for hvad mun der ventede på næste side....

Læs denne bog hvis du er til fantasy som godt tør være mørk - læs den hvis du kan lide drager - læs den hvis du kan lide karakterer med plads til både de gode og onde sider - læs den nu bare!

- Yvonne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Den barske sandhed om Thor + Loke, bind 1 prøven af Emil Blichfeldt og Søren Tim Nordbo

Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Som passioneret fantasylæser og bosiddende i norden, så har jeg helt naturligt læst rigtig mange bøger som ha...