onsdag den 27. juli 2022

Kra'koums hjerte af Mikkel Wendelboe


 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

Fra første afsnit til sidste punktum var jeg fuldstændig opslugt af denne humoristiske og spændende bog.

Hvor første bog i serien blev nød til at bruge plads på at opbygge universet og karaktererne, så kunne denne andet bog i serien i stedet fokuseret 100% på handlingen i historien - og det fungerede altså bare!

Jeg er vild med piraterne og deres særlige humor. Jeg holder meget af Emilia som fremstår meget ægte med hendes moralsk overvejelser undervejs og særligt hendes romantiske forviklinger fik smilet frem.

Jeg vil ikke afsløre for meget af handlingen men blot sige, at jeg på ingen måde havde forudset den slutning 👍

Herfra skal lyde: Tag med Skæbnekløver og hendes farverige besætninge ud blandt stjernerne - Det er en rejse du ikke vil fortryde 

- Yvonne 

Bogen er 2. bind i serien om Skæbnekløver. Bogen er udgivet på forlaget Krabat og er modtaget som et anmeldereksemplar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vindmageren af Maja Lunde

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Venskab, krig, tilgivelse og barndom er nogle af emnerne i fortællingen. Det er tunge emner, men med den ret...