torsdag den 3. oktober 2019

Væddermændenes Nat af Tobias Stenbæk Bro




Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner

WOW - og jeg gentager lige WOW!!! Den her bog er intet mindre end fantastisk. Jeg vil gå så langt som til at sige, at Væddermændenes Nat er den bedste bog jeg har læst i år. Tobias Stenbæk Bro har et flydende sprog som formår at male storslåede billeder i mit hoved - og det er jo netop det de virkelig gode bøger skal kunne. 
De 3 brødre vi følger i bogen er sympatiske og godt beskrevet af forfatteren. Brødrene fremstår på en gang som de her fantastiske helte og samtidig som helt almindelige unge knægte med drømme og ambitioner for fremtiden. Bogens fantasyunivers har enkelte fantastiske elementer - men fremstår alligevel jordnært og særdeles troværdigt i sin opbygning.
Alt i alt er kun tilbage at sige: Gudskelov for at jeg også har bog 2 stående på min boghylde, for jeg må have mere af denne historie og det NU!
- Yvonne

Bogen er på 316 almindeligt beskrevne sider og egner sig for læsere på 15+. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vindmageren af Maja Lunde

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Venskab, krig, tilgivelse og barndom er nogle af emnerne i fortællingen. Det er tunge emner, men med den ret...