tirsdag den 25. april 2023

Mørkets by af Marianne Gade

Anmeldelse 1 ud af 5 stjerner

Bogen var bare alt for forvirrende.

Noget som fx irriterede mig meget var, at en af personerne i starten af bogen hele tiden blev kaldt "Sigrids bedstefar" og i starten af bogen drikker han sig fuld hele tiden. Men så midt inde i bogen bliver han lige pludselig kaldt Vilhelm, og nogle gange Wilhelm, og nu kan han pludselig skyde slanger og kæmpe med sværd og han kan også opfinde. Det giver simpelthen ikke mening.

Bogen er så underlig, at jeg ikke kan fortælle hvad den handler om, for nogle gange vidste jeg ikke hvad der lige var sket, selv om jeg læste siderne mere end end en gang.

Ikke en bog jeg kan anbefale.

Mads 12 år.

Bogen er udgivet på forlaget Gads Børnebøger og er modtaget som et anmeldereksemplar.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Den barske sandhed om Thor + Loke, bind 1 prøven af Emil Blichfeldt og Søren Tim Nordbo

Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Som passioneret fantasylæser og bosiddende i norden, så har jeg helt naturligt læst rigtig mange bøger som ha...