fredag den 10. juni 2022

Skandar og enhjørningentyven af A.F. Steadman

 Anmeldelse 1 ud af 5 stjerner 

Det her er læsehest mishandling. Jeg synes bogen er virkelig dårlig og nu skal jeg forklare hvorfor:

Forstil dig en Percy Jackson bog, hvor Percy slet ikke kommer med når der er kamp, og så vil du forstå hvorfor denne bog slet ikke er noget for mig.

Der sker det samme igen og igen. De træner og træner og når der endelig kommer kamp, så er der bare en beskrivelse af at der er røg der kommer op i horisonten og hovedpersonen er langt væk fra kampen. 

På et tidspunkt mod slutningen så høre vi om en stor hær og der er røg flere steder - og hvad gør hovedpersonen? Jo, han går ind i en hytte for at finde ud af hvem den onde Vogter er. Helt ærlig så er jeg ret ligeglad med hvem vogteren er! - Se nu er komme afsted og få slået den vogter ihjel. Så kan I altid finde ud af hvem det var bagefter. JEG VIL HAVE KAMP!

Det er muligt at du vil synes bogen er god. Men jeg skal i hvert fald ikke læse resten af den her serie. 

- Mads 12 år.

Bogen er udgivet på forlaget Gyldendal og er modtaget som et anmeldereksemplar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dræb ikke en sangfugl af Harper Lee

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner En mesterværk ud i ordentlighed overfor vores medmennesker. Atticus, den lokale advokat, opdrager 2 børn alen...