torsdag den 14. september 2023

Nordes Fabeldyr og andre væsner fra nordisk mytologi af Karin Hald

Anmeldelse 4,5 ud af 5 stjerner

 Bogen handler om fabeldyr i nordisk mytologi, fx Fenris, Fafner og dværge og alt sådan noget. Der er også andre ting i bogen, fx er der nogle lege i som skattejagt, maling på sten og sådan noget. Der er også quizzer i. 

Til slut i bogen er der kampe mellem alle fabeldyrene og så står der hvem der vinder. Der også et spil som man kan spille, man skal bare bruge en tegning.

Læs bogen hvis du er til nordisk mytologi og fabeldyr. 

Jeg kunne godt lide at det ikke kun var læsning, men også quizzer og andre ting.

Jeg lærte ting om nordisk mytologi som jeg ikke vidste. Jeg vidste fx ikke noget om Fafner 

Bogen anbefales både til selvlæsning og højtlæsning. 

- Sarah 11 år

Bogen er en selvstændig efterfølger til Fabeldyr af samme forfatter og som vi ligeledes varmt kan anbefale. 

Bogen er udgivet på forlaget Turbine og er modtaget som et anmeldereksemplar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du så være stille af David Sundin

Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner   Forfra. Igen. Det er min tur nu! Kan en børnebog blive en yndlingsbog allerede første aften? Svaret er: Ja. ...