fredag den 13. oktober 2023

Drager af Maria Frantzen Sanko

 

Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner

Bogen handler rigtig meget om drager. Det er en faktabog så du kan lære meget af at læse den.

Jeg har fx. lært om hvilken slags drager der findes i verden. I Kina er drager meget vigtige, særligt til nytår. 

I bogen står det også hvordan man kan lave sit eget drageæg, det kunne jeg godt tænke mig at prøve. 

Jeg synes bogen er god til alle der kan lide fantastiske fakta.

Nå ja så er jeg for øvrigt en slange som kinesiske stjernetegn - Læs bogen hvis du vil vide hvilket dyr du er.

Katrine 10 år.

Bogen er udgivet på forlaget Alinea og er modtaget som et anmeldereksemplar. 

Katrine har læst bogen som lydbog via @ereolengo, samtidig med at hun har fuldt med i den fysiske bog for ikke at gå glip af de flotte billeder. For selv om man er ordblind så kan man nemlig godt være en læsehest og elske at bladre i en bog 🫶


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Møgmis, En rædsom rolling og en kattepine af dimensioner af Sophie Souid

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Bogen handler om Møgmis som altid prøver at dræbe sin ejer Sivert. En dag kommer kusine Marie på besøg og hu...