tirsdag den 22. september 2020

Muskler & Magi af Thomas Arnt

 


Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

Jeg havde lovet mig selv at "spare" på denne bog. Du ved kun læse et par historier og så gemme til næste dag osv.... Tja, det gik med det løfte som med den sidste pose chips jeg åbnede 🤣 Wupti, så var sidste side læst 😳

Må en forfatter tage lidt pis på sig selv? Skal en kriger tisse midt i historien? Og taber man kampen hvis ens mor ringer undervejs?

Jeg er tosset med humoren i de små historier om Krigeren Thyban og troldmanden Mithrados og de er bestemt kun blevet bedre af at Rie Nim har lavet fine illustrationer til. 

Intet emne er for småt eller stort til at få en kærlig behandling her - Banklån, brætspil, forældrerollen og døden. Det hele får en omgang knivskarp humor tilsat.

Jeg glæder mig allerede til februar og et forhåbentligt gensyn med de to herrer.

- Yvonne 

Bogen er udgivet på forlaget Ulven og Uglen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Møgmis, En rædsom rolling og en kattepine af dimensioner af Sophie Souid

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Bogen handler om Møgmis som altid prøver at dræbe sin ejer Sivert. En dag kommer kusine Marie på besøg og hu...