tirsdag den 22. marts 2022

Ankors Amulet af Linea Bjerrum Nielsen

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner

I ægte Sværd & Trolddom-stil skal du finde terning og papir frem, hvis du vil læse denne bog. Bogen er en del af serien Tvær Veje og består af små afsnit som afsluttes med et valg eller en kamp som bestemmer hvordan historien skrider frem.

Du møder en gammel forbandelse på biblioteket og for at slippe fri igen, sendes du en tur til underverdenen. Der skal samles genstande op, bruges list og være heldig for at overleve. Og lad os bare slå det fast - det krævede 7 dødsfald før jeg nåede slutningen. 

Jeg var godt underholdt. Det tog mig en 3-4 timer at “gennemfører” bogen, og jeg kunne bestemt godt forestille mig, at jeg i fremtiden kommer til at læse flere bøger i serien. 

Det er klart at denne type bog ikke som sådan kan indeholder en meget dyb og kompleks historie eller karakterudvikling som jeg ellers holder så meget af ved fantasybøger, men så kunne den til gengæld noget andet og gav mig en anderledes læseoplevelse.

- Yvonne

Bogen er udgivet på forlaget DreamLitt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Enola Holmes 1, Sagen om den forsvundne markis af Serena Blasco

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner En utrolig smuk tegneserie over Nancy Springers bog af samme navn. Sherlock Holmes lillesøster Enola bor samm...