tirsdag den 23. august 2022

Skyggernes trone af Leigh Bardugo

 Anmeldelse 4 ud ad 5 stjerner 

Afslutningen på Alina og Mals historien er på mange måder den bedste af de 3 bøger i trilogien. 

Alina er blevet mere voksen og velovervejet i sine beslutninger og hun er fuldt ud sit ansvar som frelser bevidst. 

Mal er også mere selvstændig i denne bog, end i forgængeren. "EN KLINGE ER JEG NU" fortællingen går lige i hjertet og giver afslutningen af Mal og Alinas kærlighedshistorie en tiltrængt ny dimension. 

Derudover så er jeg vild med karakteren Nikolai 😘 Masser af humor og selvtillid. 

(SPOILER ALERT - næste afsnit)

Jeg er dog ikke stor fan af selve slutningen, som virker lidt forjaget og en anelse for sukkersød til min smag. 

Alt i alt stadig en trilogien jeg kan anbefale og helt sikkert en forfatter jeg vil læse mere af.

-Yvonne 

Bogen er 3. del af fantasyserien Grisha og er udgivet på forlaget Alvilda. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Møgmis, En rædsom rolling og en kattepine af dimensioner af Sophie Souid

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Bogen handler om Møgmis som altid prøver at dræbe sin ejer Sivert. En dag kommer kusine Marie på besøg og hu...