mandag den 24. juli 2023

Flænger i tiden af Bettina og Nathali Liane

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

Velskrevet historie med et meget detaljeret fantasy universet. Masser af fart over handlingen og interessante karakterer.

(Spoiler alert hvis du ikke har læst de 2 første bøger i serien - næste 3 afsnit)

Aia sørger over tabet af sin tvillingebror og i sin sorg tager hun desperate metoder i brug for at få ham tilbage. 

Eliphas er blevet Morkinskinnas nye ondskabsfulde leder og hans had mod Aia er personligt og det kommer til udtryk i hans handlinger. 

På skoleskibet Galathea begynder der er ske mystiske forsvindinger og Aia og hendes venner mistænker at ældgamle magter står bag. Skibets mystiske kaptajn gemmer også på sine egne hemmeligheder.

Denne bogserie bliver bedre og bedre og jeg kan næsten ikke få armene ned af bar begejstring. Bøgerne i Awen serien har en sådan kvalitet at jeg ikke kan forestille mig andet end at de med tiden vil blive læst også ud over den danske grænse. 

Mine absolut varmeste anbefalinger til denne bog og resten af serien. 

Bogen er 3. del af Awen serien og er udgivet på forlaget Turbine. Bogen er modtaget som et anmeldereksemplar. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du så være stille af David Sundin

Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner   Forfra. Igen. Det er min tur nu! Kan en børnebog blive en yndlingsbog allerede første aften? Svaret er: Ja. ...