mandag den 5. august 2024

Legender & Latte af Travis Baldree

 Anmeldelse 2 ud af 5 stjerner 

Flere interessante karakterer, et genkedeligt univers for den læser som har spillet fantasy inspirerede computerspil som World of warcraft, Fate og Nevenwinter nigths m.fl. og en noget speciel historie.

Bogen har høstet masser af ros og jeg forstår måske også godt hvorfor, da historien og flere af karaktererne er "søde", men for mig var det dog ikke tale om et match. 

Bogen minder mig mest af alt om en selvhjælpsbog til hvordan man åbner sin egen kaffe og kagebar. Handlingen i bogen er stort set ikke eksisterende og jeg kedede mig bragt under læsningen. 

Ikke en anbefaling herfra. 

- Yvonne 

Bogen er udgivet på forlaget Ulven og Uglen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Carl og Dulla og alle løgnhistorierne af Carl Quist Møller

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner Bogen handler om bydrengen Carl der bliver sendt på bondegårdsferie på Venø. Her møder han Dulla.  Denne bog ...