onsdag den 15. juli 2020

Livet- Illustreret af Lisa Aisato



Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

Lisa Aisato illustrationer er som altid uovertrufne. Hendes farvevalg er intet mindre end smukt, og udtrykket i hendes persongalleri er vanvittigt intenst.

Vi har læst flere af de børnebøger forfatteren tidligere har lagt illustrationer til. Jeg kunne derfor genkende nogle af illustrationer i bogen, som dog får helt ny betydning i Livet- Illustreret. 

Livet - Illustreret er en samling af nogle af de bedste illustrationer fra Lisa Aisato - sat sammen så de gengiver livets store højdepunkter. Nænsomt tilsat lidt tekst, uden dog at pådutte læseren en decideret historien. 

Jeg græder normalt ikke når jeg læser bøger - alligevel måtte jeg blinke et par tårer væk undervejs 🥺 

Bogen får mine varmeste anbefalinger. Køb den selv, giv den som gave, eller lån den på biblioteket 😍

- Yvonne 

Bogen er udgivet på forlaget Straarup og Co

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Møgmis, En rædsom rolling og en kattepine af dimensioner af Sophie Souid

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Bogen handler om Møgmis som altid prøver at dræbe sin ejer Sivert. En dag kommer kusine Marie på besøg og hu...