fredag den 21. oktober 2022

Mig og Mille i kort snor af Anne Sofie Hammer

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

Mig og Mille 2 handler om at Mille skal passes af sin mormor, men mormoderen er sygt kedelig. Men Milles mormor skjuler noget.

Mille og Mille udspionere på mormoderen og der er også en person de kalder Mystiske Henning som kender Milles mormor.

Bogen er god, fordi Mille og Mille laver narrestreger og Milles mormor ved det hele tiden. Bogen er også spændende. 

Jeg kan godt lide tegningerne i bogen. De er med til at fortælle historien og så er de sjove. Det er rigtig godt, at der er tegningerne på alle sider, det kan jeg rigtig godt lide. 

- Sarah 10 år

Bogen er gennem illustreret af Sofie Lind Mesterton. 

Bogen er 2. del i serien Mig og Mille og er udgivet på forlaget Gutkind. Bogen er modtaget som et anmeldereksemplar. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vindmageren af Maja Lunde

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Venskab, krig, tilgivelse og barndom er nogle af emnerne i fortællingen. Det er tunge emner, men med den ret...