lørdag den 5. august 2023

Find Holger først af Martin Handford

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner

Vi kender vist alle "Find Holger" bøgerne. De flotte myldrebøger hvor man som læser skal lede efter Holder i den røde og hvidstribede bluse blandt masser af detaljer på de farverige illustrationer. Herhjemme kan der let gå konkurrence i hvem der først finder Holder når to eller flere af børnene læser bøgerne sammen. Derfor er konceptet i denne bog også så genialt, for bogen er designet til at to eller flere børn kan sidde overfor hinanden og dyste om at finde Holder og alle de andre detaljer hurtigst muligt.

Vi havde meget sjov ud af at læse bogen og selv om jeg plejer at være ganske skrap til at se de små detaljer, så måtte jeg konstatere at jeg blev slået på flere af siderne af Sarah og hendes hurtige øjne. Jeg hentede derfor hjælp fra Elisa som er skrap til at finde Troldmanden hurtigt, så jeg i det mindste kunne få lidt point der ;-)

En sjov bog som vi kan anbefale.

Bogen er udgiver af forlaget Alvilda og er modtaget som et anmeldereksemplar.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du så være stille af David Sundin

Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner   Forfra. Igen. Det er min tur nu! Kan en børnebog blive en yndlingsbog allerede første aften? Svaret er: Ja. ...