mandag den 20. september 2021

Frostbid - Mikas bog af Helle Perrier

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner 

Bogen handler om en dreng Mika (og der er dig -læseren). Mika skal prøve at flygte fra vagterne. Mika skal kravle over en høj mur for at komme væk. Der er også nogle der dør. Mika bor i en isverden.

Man kan prøve bogen igen og igen hvis der sker noget, fx hvis din bedste ven dør. Jeg har læst bogen 2 gange 😊

Jeg kan godt lide at det er en "vælge selv" bog. Jeg ville ønske jeg kunne få lov til at vælge endnu mere i bogen.

Jeg håber der kommer flere bøger i serien. 

-Sarah 9 år

Bogen er udgivet på forlaget Krabat og er modtaget som et anmeldereksemplar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Enola Holmes 1, Sagen om den forsvundne markis af Serena Blasco

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner En utrolig smuk tegneserie over Nancy Springers bog af samme navn. Sherlock Holmes lillesøster Enola bor samm...