onsdag den 28. juli 2021

Fuglene i min have af Elvira Fragola

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner 

Bogen fortæller om forskellige fugle og om deres reder og hvad de spiser. Bogen fortæller om fuglefjer og om hvordan man kan lave fugle småkager og peanutkogler.

Jeg kan godt lide blåmejsen. Det er små fugle. En blåmejses æg er hvide med rødlige prikker. Blåmejser spiser insikter.

Jeg synes bogen er god og jeg kan godt lide at læse om de forskellige fugle. Det bedste er at man får at vide, hvordan man kan lave mad til fuglene. Det vil jeg prøve at gøre til vinter.

Sarah 9 år.

Bogen er en faktabog skrevet i børnehøjde. Bogen er flot illustreret af forfatteren selv. 

Bogen er udgivet på forlaget Turbine. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Møgmis, En rædsom rolling og en kattepine af dimensioner af Sophie Souid

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner  Bogen handler om Møgmis som altid prøver at dræbe sin ejer Sivert. En dag kommer kusine Marie på besøg og hu...