lørdag den 22. maj 2021

Sjælehvisker af Mette Finderup

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner

Bogen handler om Erina´s gudbarn Miranda. Miranda er blevet gift med baronens søn, men nu er hun forsvundet. 

Holdet A.S.P.E. skal finde ud af hvor Miranda er blevet af. Det bliver ikke let, fordi der er en ond baronessen som vil stoppe dem. 

Ene er sjælehvisler og det betyder at hun kan tale med de døde. Baronens søn har været gift 5 gange før og Ene kan se at de 4 tidligere koner alle er døde. 

A.S.P.E. holdet gør alt hvad de kan for at finde Miranda, læs bogen hvis du vil se om de klare den.

Jeg synes bogen er spændende og god fordi der er kamp. Jeg glæder mig til næste bog hvor jeg håber vi finder ud af om Silvius kommer til at kunne lave ildkugler.

- Mads 10 år

Bogen er illustreret af Christian Guldager.

Bogen er 3. del af serien A.S.P.E og er udgivet på forlaget Alvilda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Daisy Jones & The Six af Taylor Jenkins Reid

 Anmeldelse 4 ud af 5 stjerner  Sex, Drugs and Rock'n'roll... Jeg kan ikke andet end at beundre denne forfatter, for når hun beslutt...