fredag den 13. november 2020

Den Fantastiske Skrivestafet - Kapitel 1 - Budbringeren af Pernille L. Stenby

 


Førstehåndsindtryk 

En mørk historie ser dagens lys. Kuldegysningerne løber op af mine arme og jeg er glad for at jeg læser dette mens det er lyst udenfor. 👀

Vi stifter bekendtskab med Massel (muligvis en slave 🤔) og hans herskerinde Jorime. Vi møder også et landskab med uhyggelige skabninger. 

Dertil kommer 2 sæt guder (fornemmer et modsætningsforhold her) - men muligvis også et fælles mål. At finde Kultmageren - en kvinde med magt over døden? En skabning man skal frygte, eller redde?

Vi får få svar i kapitlet - men tilgængel hober spørgsmålene sig allerede op...

Hvem er Massel ?
Hvem er barneskikkelsen?
Og hvorfor vil Jorime have fat i Kultmageren?

Jeg er rigtig godt underholdt allerede 🥰

Jeg har aldrig læst noget af Pernille L. Stenby før, men jeg kan kun sige "Hold da helt op, du har ordets magt i din hånd". 👏 Du maler billeder frem i mit hoved på en måde som straks får mig til at tænke "Jeg må have mere" 

- Yvonne 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dræb ikke en sangfugl af Harper Lee

 Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner En mesterværk ud i ordentlighed overfor vores medmennesker. Atticus, den lokale advokat, opdrager 2 børn alen...