tirsdag den 10. november 2020

Drengen, Muldvarpen, Ræven og Hesten af Charlie Mackesy

 


Anmeldelse 5 ud af 5 stjerner 

En bog om kærlighed og om at turde være sig selv. 

En bog om venskaber og om at finde sit hjem. 

En bog fyldt med kloge ord og et positivt livssyn.

Og lidt om kage.

Bogen er læst som godnathistorie for Katrine og Sarah på 7 og 8 år, men bogen var mindst lige så stor en øjenåbner for mig, som den var en god historie for pigerne. 

Bogen får mine varmeste anbefalinger - til både store og små læsere - Faktisk har jeg netop lagt den på armlænet på min mands lænestol med en stille bøn "Læs den - den kan noget særligt". ❤


Hvis jeg skulle vælge en selvhjælpsbog til voksne at anbefale i 2020 så bliver det denne her. Det er da meget godt gået - af en børnebog 😉

Bogen er udgivet på forlaget Svane og Bilgrav og er noget så smuk at se på - både udvendig og indvendig. 

Bogen er modtaget som anmeldereksemplar fra forlaget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

2 × letlæsningsbøger af Ry Kristensen

  Anmeldelse 3 ud af 5 stjerner  Bøgerne har max 2 bogstaver i alle ord og det gør dem lette at læse for begynderlæseren. Ord gentages ofte,...